| Teórie. Stúpavosť | 58 % 58 % |
| Rýchlosť pojazdu | 15,5 m/H 25 km/h |
| Rýchlosť pojazdu (voliteľná možnosť) | 17,4 m/H 28 km/h |
DW50
| Teórie. Stúpavosť | 58 % 58 % |
| Rýchlosť pojazdu | 15,5 m/H 25 km/h |
| Rýchlosť pojazdu (voliteľná možnosť) | 17,4 m/H 28 km/h |
| Dĺžka | 173,7 " 4.412 mm |
| Prevádzková hmotnosť (min.-max.) | 7.132- 8.029,2 lb 3.235- 3.642 KG |
| Šírka | 75 " 1.905 mm |
| Výška | 110,7 " 2.813 mm |
| Užitočné zaťaženie | 11.023,1 lb 5.000 KG |
| Objem korby plnej po okraj | 2,6 yd³ 2.000 L |
| Objem navŕšenej korby | 3,5 yd³ 2.650 L |
| Objem korby vodná miera | 1,7 yd³ 1.320 L |
| Uhol výkyvu max. | 15 ° 15 ° |
| Valce | 3 |
| Zdvihový objem | 134,3 in³ 2.200 cm³ |
| Objem nádrže | 15,9 gal US 60 L |
| Menovitý výkon | 59,7 hp 44,5 kW |
| Menovité otáčky | 2.300 1/min 2.300 1/min |
| Typ motora | Turbodieselový motor |
| Typ paliva | HVO EN15940 |
| Výrobca motora | Deutz |
| Označenie motora | TD 2.2 L3 |
| Pracovný tlak hydrauliky | 3.190 psi 220 bar |
| Dopravované množstvo | 15,3 gal/mi 58 l/min |
| Objem nádrže | 10,6 gal US 40 L |
| Hydraulické čerpadlo | ZRP |
| Polomer otáčania | 168,5 " 4.280 mm |
| Uhol ohybu | 37 ° 37 ° |
| Pracovný tlak hydrauliky | 6.815 psi 470 bar |
| Dopravované množstvo | 32,5 gal/mi 123 l/min |
| Pohon pojazdu | Hydrostatika 4WD |
| Hydraulické čerpadlo | Axiálne piestové čerpadlo |
| Pneumatiky | 12.5-18/16 MPT-01 |
| Prepravná hmotnosť | 6.847,6 lb 3.106 KG |
| Valce | 4 |
| Zdvihový objem | 178,5 Inch3 2.925 cm3 |
| Menovitý výkon | 74,3 hp 55,4 kW |
| Menovité otáčky | 2.300 1/min |
| Napätie batérie štartéra | 12 µg/l |
| Zdvih | 4,3 " 110 mlai |
| Vŕtanie | 3,6 " 92 mlai |
| Typ motora | Turbodieselový motor s plniacim vzduchom |
| Výrobca motora | Deutz |
| Označenie motora | TD2.9 L4 |
| Valce | 4 |
| Zdvihový objem | 134,3 Inch3 2.200 cm3 |
| Menovitý výkon | 59,7 hp 44,5 kW |
| Menovité otáčky | 2.300 1/min |
| Napätie batérie štartéra | 12 µg/l |
| Typ motora | Turbodieselový motor |
| Výrobca motora | Deutz |
| Označenie motora | TD 2.2 L3 |